Telerik Academy

Сподели тази страница

Game Design и Level Design - смели идеи

Минало събитие


Ако сте фен на онлайн игрите и често си мислите “Аз мога да създам много по-яко ниво за тази игра” или “Бих направил магьосник, който създава ледени магии вместо огнени", не пропускайте дискусията на тема "Game design и level design – смели идеи" на 17.02.2013 в зала Ultimate.

  • Класическите gameplay концепции;
  • Тайните за успеха на една игра;
  • Безценни насоки как да създадете прототип;
  • Практически примери и съвети от игрите на Creating Genres.

В рамките на семинара ще разберете колко важна задача е балансирането на всяка игра и как промяната на едно число в настройките може да доведе до изцяло нов gameplay. Ще научите още как да направите прототип на своята игра и да опишете идеята си качествено преди да започнате да я реализирате.

 


Семинар за game и level design - програма

Час Лекция

09:40 – 10:00

Настаняване

10:00 – 11:30

Числата, настройващи gameplay зад всяка една от съществуващите концепции (примери с bejeweled / pinball / arcade shooter / war strategy)
Ново усещане от играта, нови стратегии и нови подходи за игра с магическа промяна на числата (реални примери)

11:30 – 11:45

Почивка

11:45 – 12:15

Най - удобното решение за настройване на магически числа, което успяхме да постигнем - mission editor-a на White City.

12:15 – 13:00

Защо Portal постигна комерсиален успех а Liquid war - не? Повярвайте в концепцията си!

13:00 – 13:15

Какво да направим с gameplay-а си преди да полетим в облаците (прототип)

13:15 – 14:00

Обяд

14:00 – 14:55

Проблеми, открили се в gameplay-а след официалното му пускане, които е можело да бъдат решени елегантно по време на замислянето 

14:55 – 15:25

Създателите на игри сме много виновни, пък че през изминалото десетилетие online multiplayer игрите бяха рядкост. Подготвени ли сме с радикални multiplayer gameplay, ако това десетилетие се окаже по-благосклонно за интернет игрите

15:25 – 15:40

Почивка

15:40 – 16:20

Представяне на концепции на проекти, разработвани от creating genres: Clonings, White City, 1d - oтворен разговор 

16:20 – 17:30

Отворена дискусия за идеи за gameplay от публиката. За тези, които имат желание да си издадат идеята и да я подложат на конструктивна критика


Лектори

  • Creating Genres

    Организаторите на дискусиите са част от Creating Genres -  малък екип от хора,  които се събират да пият бира и да си въобразяват,  че правят яки неща на компютри, наричайки яките неща игри. Очаквайте събитието да е по-скоро сбирка на почитателите на видео игрите, отколкото на сериозна лекция.

Ключови думи: game development, програмиране игри, разработка игри, създаване игри, безплатен семинар, дискусия